29 czerwca 2013

Spam



To tutaj możecie zostawiać adresy Waszych blogów/stron z opowiadaniami, szablonami, czy czym tam się zajmujecie i co chcecie mi zareklamować.

UWAGA! Wszelki spam, który zostanie umieszczany pod notkami zostanie usunięty, więc zastanów się, czy nie warto poświęcić to jedno kliknięcie więcej i jednak móc zostawić tu swój komentarz.

Byłoby też miło, gdybyś w zamian za zostawienie komentarza, został/a obserwatorem bloga, ale nikogo do tego nie zmuszam. 

Żeby było jasne. Nie uznaję zasady: czytelnik za czytelnik. Nie zmuszam nikogo, żeby czytał moje opowiadania. Jeżeli kogoś one zainteresują, to świetnie, będę się cieszyć. Ale jeżeli ktoś będzie mi robił wyrzuty i pisał coś typu: "ja przeczytałam Twoje opowiadanie, więc Ty też przeczytaj moje...", to może być pewien, że na pewno tego nie zrobię. Nie podoba się? Trudno. Ja nie będę rozpaczać z tego powodu.


21 komentarzy:

  1. Ojczym, który odebrał jej wszystko. Rodzinę, dzieciństwo i marzenia. Skutki jego kar odczuwa do dziś.
    W dniu swoich 18 urodzin postanawia uciec z domu. Nie przygotowana na przeciwności losu ucieka do wielkiego miasta - Londynu.
    Czy uda jej się zapomnieć o przeszłości?
    Czy nowo poznany chłopak da jej bezpieczeństwo?
    Czy może okażę się podobnym katem do ojczyma?
    Gdzie w tym wszystkim odnajdzie się brunet o lazurowym spojrzeniu?
    I najważniejsze pytanie czy Isabella odnajdzie wreszcie zrozumienie, miłość i bezpieczeństwo o które tak walczy?
    Przekonaj się czytając 'Brave'...
    http://bravefanfiction.blogspot.com/

    Na razie jest tylko wstęp i zwiastun, ale mam nadzieje, że zajrzysz i podzielisz się ze mną swoją opinią :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Byun Baekhyun jest dość niezdarnym policjantem, postanawiającym kontynuować pracę swojego ojca, który przez nią zginął. Brzydzi się przemocą i każdym przestępcą, jakiego ma okazję złapać. Co więc się stanie, kiedy na jego drodze pojawi się niebezpieczny, najlepszy w swoim fachu morderca, któremu będzie zawdzięczał życie?

    shi-no-hitomi.blogspot.com
    zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj nie ma już nic ,a jutro nie ma już przyszłości. Jesteśmy ostatnimi ludźmi na zalanej słońcem ziemi. Po za sektorami nie ma już życia. Tylko bezkresne pustynie. Nie jesteśmy tu sami. Otaczają nas bezmózgie ,bezduszne ,żądne krwi mutanty. Są wśród nas ,żyją ,bytują i czekają na odpowiedni moment ,żeby nas zaatakować.

    Czy uda nam się powstrzymać inwazję nieproszonych gości? Zbudować lepsze ,bezpieczniejsze jutro? Cześć. Jestem Shanon McLain i chciałabym żyć jak normalna nastolatka. Ale teraz muszę pamiętać ,że jutro nie ma już żadnych zasad.*

    *fragm. „Jutro” J.Marsden

    serdecznie zapraszam do mnie: http://my-newage.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy spis opowiadań!
    Zapraszam do zgłoszenia i zareklamowania swojego bloga:)

    http://mojspis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że wczoraj dałam wiadomość pod postem. Dziś się poprawiam i piszę tutaj :)
    1 rodział już jest ---> zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, rzeczywiście mój błąd. Zwyczajnie nie zauważyłam tej zakładki, to nie przez jakąś złośliwość ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Co skrywają dwie nowe uczennice jednego z londyńskich liceów?
    Ile osób odkryje ich tajemnice i zostanie wplątanym w coś, od czego nie da się tak po prostu uciec?
    Ile będą w stanie poświęcić, by znów normalnie żyć?
    Czy każdy okaże się na tyle silny, żeby stawić czoła własnym słabością i ustrzec się od śmierci?
    Wszystkiego dowiesz się czytając: http://i-wish-i-knew-the-answer.blogspot.com/
    Nie przekonałam Cię? To obejrzyj zwiastun znajdujący się w zakładkach na blogu ;)

    Zapraszam również tu: http://socanwedoitalloveragain11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przekonaj się na własnej skórze, jak bardzo baśnie kłamią. Jak bzdurne są opowieści, w które wsłuchiwaliśmy się z zapartym tchem w dzieciństwie. Może to i przykre, ale wszystko to było łgarstwem. Okrutną kpiną z naszych drobnych, łaknących piękna i dobra serduszek. Niepożądanym śmiechem z czegoś, z czego nie powinno się śmiać. Z bólu. Nigdy nie powinno się kpić z bólu. Nadchodzi znienacka, wchodząc w nasze życie i często zakańczając je. Burząc psychikę i ludzkie uczucia. Niszcząc sumienie i litość, która - wbrew pozorom - jest dana każdemu. Ale kto najlepiej sieje ból? Kto został stworzony do brutalnego wysysania życia z ludzkich powłok? Kto ma za zadanie zabijać powoli, okrutnie i sadystycznie?
    Wróżki.
    Możesz chcieć je spotkać, zobaczyć na własne oczy. Możesz chcieć poczuć przyspieszone bicie serca na widok złocistej urody i delikatnego uśmiechu.
    Możesz cierpieć w męczarnia do czasu aż z bólu sam się zabijesz.
    A Ty? Chcesz spotkać Wróżkę? Zrób to i - co najważniejsze - postaraj się wyjść z tego spotkania żywym.

    www.ofiara-wrozek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Zapraszam na nowo utworzony spis blogów "Blogomania"!
    http://blogomania-spis-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śpiąca Królewna - Nowa Historia

    Aurora jest księżniczką a zarazem bohaterką jednej z bajek lecz nie ma o tym pojęcia. Jest współczesną dziewczyną, prowadzącą szczęśliwe i spokojne życie w Manchesterze. Pewnego dnia zostaje przeniesiona do Krainy Baśni i tam dopiero jej przygoda się rozpocznie. Poznaje przystojnego Phillipa z którym będzie stać na straży bajek. Muszą dopilnować, by wszystko potoczyło się tak, jak powinno.
    Aurora dowie się, że jest Śpiącą Królewną, ale nie uwierzy w przepowiednię, dotyczącą zapadnięcia w sen. W końcu jednak klątwa rzucona na księżniczkę się spełni i Aurora odda się w objęcia Morfeusza.
    Czy jej Książę z Bajki przyjedzie ją uratować? Jak Aurora, dziewczyna z realnego świata, poradzi sobie w krainie przepełnionej magią?
    Nowa historia Śpiącej Królewny, doprawiona szczyptą humoru. Zapraszam:)

    http://theaurora-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Historia opowiada o 18'letniej dziewczynie. Rude włosy i zielone oczy to coś co zawsze lubiła w sobie i nie narzekała na to. Jednak jedna rzecz, jedna umiejętność, jeden dar .. Wyróżnia ją spośród tłumu innych.
    Winter - bo tak na imię ma rudowłosa dziewczyna - w dniu swoich 7 urodzin dowiaduje się, że .. Widzi duchy zmarłych osób.
    Już pierwszego dnia po swoim przylocie do Florencji z rodzinnego Londynu - na półroczny staż dziennikarski - jest świadkiem wypadku, podczas którego ginie młody chłopak. Kilka dni później, chłopak prosi ją o pomoc..

    http://theory-of-deadman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dylan ma dług u Halla Muttersa, jednak brak funduszy aby go spłacić. Jak z nieba spada mu Jeffrey ze swym przyjacielem Georgem i ich przeżyciami. Po plamach whiskey i petach zmieszanych z olejem samochodowym rozpoznasz szlak, który przebyli na przełomie lat 50 i 60 Dylan i Jeff. Ślad ten jednak zobaczyła też mafia. Teraz jednak nikt już nie zadaje szyku samochodem o marce Cadillac, nikt nie wkłada pieniędzy do szafy grającej aby posłuchać rock n' rolla, nikt już nie boi się mafii z Nevady, chyba tylko jak zagraża przystojnemu bohaterowi filmu. A whiskey chowa się w porównaniu z drinkami, które można kupić dziś. Wspomnienie tamtych czasów jest tylko w filmach i tym opowiadaniu. Tyle, że w tym przypadku nie musisz nic płacić, aby przenieść się w czasie...do krainy spowitej dymem papierosów i zapachem whiskey.
    https://www.youtube.com/watch?v=P-vEwp5YWRM&feature=player_embedded
    smoke-whiskey-bar.blogspot.com
    Każdy komentarz jest na wagę złota więc baaardzo proszę, o zostawienie opini najlepiej konstruktywnej

    OdpowiedzUsuń
  13. On - beztroski , zagubiony , nie ufny agresywny chlopak ktory nie kontroluje samego siebie, kolejny jego dzien to walka o przetrwanie .
    Ona - dziewczyna sama posrod tysiaca ludzi tych wszystkich ludzi odkrywa , ze dzieja sie z nia nie naturalne i dziwne rzeczy .
    Czy w koncu wroci wszystko do normy? czy bedzie tak juz na zawsze? co skrywa chlopak a co sie dzieje z dziewczyna . Czy zakazana milosc poradzi sobie tym wszystkim?.
    Dowiesz sie czytajac : http://he-wants-to-be-the-way-i-am.blogspot.com/
    jesli cie zaciekawi zapraszam na moj zwiastun : https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sxrfhxMOqqg

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem Kazeran Atraam i od dnia, w którym Wielka Rada uhonorowała mnie tytułem Wędrownego Maga, nie mam ani narodowości, ani domu. Włóczę się teraz po różnych wszechświatach, wykonując kolejne zlecenia Rady.

    wedrowny-mag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy rodzice Elisee giną w pożarze domu, cały świat dziewczyny wali się w gruzach. Na szczęście nie zostaje do końca sama - na jej drodze zjawia się para nowych przyjaciół, którzy zabierają ją do położonego w lesie pałacyku. Szybko okazuje się, że skrywają oni więcej sekretów, niż Elisee mogłaby przypuszczać . Sekretów, które dotyczą bezpośrednio niej samej, a które zrodziły się w świecie odległym o miliardy kilometrów, pełnym tajemniczych stworzeń - gadających wilków, groźnych smoków, błyskotliwych sfinksów...
    Jak dziewczyna odnajdzie się w tej nowej rzeczywistości?
    Dlaczego ogień zabił kogoś, komu niestraszne są płomienie?
    I kim jest tajemniczy mężczyzna z blizną?

    Zapraszam do Szkatułki Marzeń - mojego bloga, gdzie oprócz opowieści zamieszczam również rysunki i prace plastyczne mojego autorstwa :)
    Pozdrawiam!

    http://szkatulka-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Alice jest zmuszona do przeprowadzki. Zostawia najlepszych przyjaciół, zostawia swój dom, swoje dotychczasowe życie. Nie chce tego, ale nic nie da sprzeciwianie się bezwzględnemu ojcu.
    Czy odnajdzie się w nowym miejscu? Czy ma szansę na miłość? Czy da radę?

    Zapraszam do siebie :) http://nicniedasiecofnac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. *SPAM*
    ...Spójrz w moje oczy, bo to tam są ukryte moje demony...
    Mam na imię Jules. Gdyby ktoś opowiedział mi o tym wszystkim, co teraz się dzieje jeszcze kilka dni temu... wyśmiałabym go. Działałam za szybko. I to był błąd. Teraz sama nie wiem kim jestem. Nikt nie potrafi na to odpowiedzieć. Wszystkie historie są prawdziwe. Potwory... one istnieją, ale są inne. Inne niż w opowieściach. Są znacznie gorsze. A ich potomstwo? Czemu nawet tutaj brak ludziom tolerancji? To nie moja wina, że się urodziłam. To także nie wina tego miliona osób w takiej samej sytuacji, jak moja. Jeśli jesteś, taki jak ja, możesz zapobiec temu wszystkiemu. Nie wiem, czy będziesz żałować, bo to zależy tylko od ciebie. Możesz skończyć jak Oni, ale tylko wtedy gdy się poddasz. Masz wybór, ale pamiętaj, że odwrotu nie będzie. Uwierz w każde kłamstwo, jakie rodzice powiedzieli ci na temat twojego urodzenia, albo... stań się Wyklętym i walcz o swoje przeznaczenie.

    Zapraszam: http://www.tam-gdzie-sa-ukryte-moje-demony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Młodziutka Faye staje przed utopijną wizją nowego życia, kiedy przyjmuje zaręczyny Deana. Nikt jednak nie podziela jej entuzjazmu, a ona nie jest całkowicie pewna czy chce porzucić klub na rzecz bezpieczniejszego życia.

    Stałam prosto, wpatrując się w niego bez jakichkolwiek emocji. O dziwo, wcale nie czułam się zmieszana. Mick miał ściągnięte brwi i znowu nie wiedział, co powinien ze mną zrobić. Nie wiem do tej pory, czy mnie nie chciał, bo nie byłam wystarczająco piękna czy w grę wchodził wiek. On miał dwadzieścia dwa lata, ja piętnaście. Z kolei John dwadzieścia i gotów byłby zabić Micka, gdyby tylko zobaczył tę scenę. Mick znowu mnie jednak do siebie przyciągnął i jego usta wylądowały na mojej szyi. To było elektryzujące. Nie przeszkadzało mi to, że garaż był brudny, cuchnął paliwem i papierosami, znad naszych głów dochodziły odgłosy pijackiej imprezy w barze, przystojna twarz Micka popsuta była obdartym policzkiem, a na jego dłoniach były bandaże. To nie było takie złe. Mick nie wydawał się dla mnie taki nieodpowiedni. Wszystko wreszcie wydawało się takie dobre.

    Zapraszam na rozdział pierwszy na pozbawieni-kontroli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Został skradziony Kamień Pokoju. Między każdą rasą wybucha wojna. Stowarzyszenie Czarownic wybiera z każdego rodu jednego przedstawiciela, który razem z innymi śmiałkami wyruszy na niebezpieczną wyprawę, by odzyskać Kamień oraz dowiedzieć się jak, dlaczego i kto go ukradł.
    Wszyscy Ci Wybrańcy będą musieli stawić czołu wielkiej grze, w która się wplątali...

    Jeden demon...
    Jeden anioł..
    Jedna wampirzyca...
    Jeden wilkołak...
    Jedna hybryda...
    Jeden człowiek...
    I czarownica XXI wieku...

    Siedem tych śmiałków musi znaleźć Kamień Pokoju, ale czy wrócą wszyscy?
    To zagadka, którą nie potrafią odgadnąć nawet najstarsze czarownice...
    Czy ktoś umrze? Kto umrze?
    Kto wyjdzie z całej wyprawy cało, a kto będzie miał duże problemy?
    Zdrada jednego członka?

    By dowiedzieć się jak skończą wszystkie te istoty zajrzyj na bloga:
    wygnanie-losu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na mojego bloga
    www.fantasymilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 47 year-old Help Desk Operator Arthur Saphin, hailing from Lacombe enjoys watching movies like The End of the Tour and Puzzles. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Alfa Romeo Tipo 256 Cabriolet Sportivo. skocz do tych gosci

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY